کاشی دیوار سرویس بهداشتی

13 اسفند 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه مقالات
کاشی-دیوار-سرویس-بهداشتی

ویژگی های کاشی دیوار سرویس بهداشتی

 

  1. سطح صاف
  2. صیقلی
  3. عایق در برابر آب
  4. شست و شوی راحت
  5. داشتن تنوع در طرح و اندازه

 

نکته حائز اهمیت کاشی کاری این است که تا چه ارتفاعی کاشی کاری کنیم. به همین دلیل گروه با تجربه شصت تایل ارتفاع معمول را برایتان شرح می دهد. معمولا کاشی کاری تا زیر سقف اصلی یا سقف کاذب انجام می شود.
اما ارتفاع کاشی کاری در حمام  به دلیل نصب دوش در دیوار تا 180 سانتی متری کف است. و در مورد کاشی کاری دیوار سرویس بهداشتی تا 60 سانتی متر از کف ادامه می دهند. اگر در این مکان روشویی هم باشد، می توان ارتفاع کاشی کاری را تا 90 سانتی متر ادامه داد. لازم به ذکر است؛ در خصوص آشپزخانه تا 150 سانتی متر می توانید کاشی کاری کنید.

اهمیت استفاده از کاشی در دیوار سرویس بهداشتی

برای کاشی کاری دیوار سرویس بهداشتی باید از کاشی هایی با مقاومت بالا استفاده کرد. شصت تایل دلایل استفاده از کاشی را در موارد زیر آورده است.
  1. ضاهر زیبا: به زیبایی داخلی فضای بهداشتی کمک می کند.
  2. آسانی نظافت کاشی: به علت سطح صافی که دارند، به راحتی تمیز می شوند. همچنین قابلیت ضد آب بودن آن اجازه ی نفوذ آب به کف سرویس بهداشتی را نمی دهد.
  3. مقاومت در برابر خراشیدگی: کاشی ها مقاوم در برابر سایش هستند؛ بنابراین طول عمر سرویس بهداشتی را افزایش می دهند.
  4. مقاومت در برابر باکتری و ویروس: از آنجایی که سطح کاشی ها صاف و بدون حفره است؛ بنابراین مقاومت بیشتری در برابر باکتری دارند. لذا به بهبود بهداشت کمک می کنند.

در کل مجموعه شصت تایل استفاده از کاشی و سرامیک را در سرویس بهداشتی توصیه می کند. زیرا علاوه بر حفظ پاکیزگی، به زیبایی فضا کمک شایانی می کند.

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.