لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک

16 دی 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه صادرات کاشی

 

 

صادرات کاشی و سرامیک یکی از مهمترین بخش های حوزه صادرات ایران است. توجه به این مطلب می تواند ارز آوری بسیاری برای کشور داشته باشد. اما متاسفانه دلالان کاشی با خرید ارزان تر کاشی و سرامیک از تولید کننده، محصولات کاشی و سرامیک را با قیمت بیشتری صادر می کنند. و به تولیدکنندگان ضرر وارد می نمایند. در سالهای گذشته حضور واسطه ها در صادرات کاشی و سرامیک باعث شد تا بسیاری از تولیدکنندگان نتوانند از صادرات کاشی و سرامیک درآمد زیادی داشته باشند. به همین دلیل وزارت صنعت و معدن دریکی دو سال گذشته  با نظر انجمن صنفی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک محدودیت هایی را برای صادرکنندگان کاشی و سرامیک گذاشت و بخشنامه ای صادر نمود. شصت تایل این بخشنامه را  که لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک در آن آورده شده، در این صفحه به اشتراک گذاشته است.

 

صادرات کاشی و سرامیک از گمرکات کشور تنها توسط تولیدکننده یا نمایندگی رسمی آن امکان پذیر خواهد بود.

به پیرو این بخش نامه دفتر صنایع معدن وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش نامه هایی فهرست صادرکنندگان مجاز محصولات کاشی و سرامیک را اعلام کرد.

در همین راستا در تیرماه سال 1400 فهرست جدیدی منتشر شد که نام 155 عامل مجاز صادرکننده کاشی و سرامیک در آن آورده شده. و گمرکات کشور تنها به نمایندگان و عاملان این شرکت ها اجازه صادرات و خروج محصولات از مرزها را می دهد.

 

شصت تایل لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک را در زیر برایتان آورده است.

صادرات کاشی و سرامیک به اکثر نقاط جهان با شصت تایل.

صادرات به ترکیه، عراق، ارمنستان، پاکستان، اروپا، گرجستان، روسیه، آذربایجان و… . شما کشور مقصد را انتخاب کنید، شصت تایل برایتان صادر می کند.

 

 

 

 

 

لیست صادرکنندگان کاشی

 

لیست صادرکنندگان کاشی

لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک

 

 

لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک

 

لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک

 

 

 

لیست صادرکنندگان کاشی و سرامیک

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.