کاشی بین کابینتی

18 دی 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه مقالات

 

کاشی بین کابینتی

 

در واقع کاشی بین کابینتی، همان طوری که از نام آن مشخص است، محصولی است برای بین کابینت‌ها.

نقطه تمایز کاشی بین کابینتی در چیست؟

در واقع نقطه تمایز کاشی های بین کابینتی با کاشی های معمولی، همین تنوع طرح و رنگ آن ها است. فضای مدرنی که این کاشی های بین کابینتی‌ ایجاد می کنند، کمتر در کاشی های ساده دیده می شود. انواع طرح این کاشی ها باعث می شود که با هر نوع فضا و دکوراسیونی همخوانی داشته باشند و این انعطاف پذیری، برگ برنده ی آن محسوب می شود.

چرا از این نوع کاشی باید استفاده کنیم؟

در آشپزخانه، فضایی که بین کابینت بالایی و پایینی و همچنین ناحیه بالایی اجاق و سینک است، متراژ زیادی ندارد. همین امر نیز باعث شده تا بدون نگرانی در مورد هزینه، برای این ناحیه بتوان به دنبال کاشی های لوکس و گران قیمت رفت. درست است که کاشی بین کابینتی از لحاظ مساحت، بخش کوچکی از آشپزخانه را می پوشاند، ولی تاثیری که در دکوراسیون خواهد گذاشت را به هیچ وجه نمی توانید چشم پوشی کنید.

ویژگی های یک کاشی بین کابینتی خوب

کاشی ها از رده ی کیفی بسیار متنوعی برخوردار هستند. از مدل های ارزان قیمت با کیفیت نه چندان مطلوب تا مدل های گران قیمت و با کیفیت فوق العاده. از آن جایی که کاشی در آشپزخانه نصب می شود، پس باید در وهله ی اول مقاومت حرارتی خوبی داشته باشد، تا در مقابل حرارت اجاق و یا دود، کیفیت رنگ و سطح خود را از دست ندهد.

یک کاشی خوب و با کیفیت باید در مقابل ضربه  مقاومت قابل قبولی را از خود نشان دهد. زیرا در آشپزخانه تضمینی وجود ندارد که لوازم نوک تیز و سنگین برخوردی با کاشی های دیوار نداشته باشند. قابلیت شستشو نیز جزء ویژگی هایی است که امروزه تبدیل به یک ضرورت شده و بیشتر مردم آن را از کاشی انتظار دارند.

ضخامت کاشی نیز تاثیر به سزایی در کیفیت محصول و استحکام آن دارد. ماندگاری رنگ کاشی، از جمله عواملی است که در طولانی مدت خود را نشان می دهد. یک کاشی با کیفیت پس از گذشت سال ها، هنوز رنگش را حفظ می کند.

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.