صادرات کاشی و سرامیک به آذربایجان

29 مهر 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه صادرات کاشی

صادرات کاشی به آذربایجان

کشور آذربایجان از همسایگان ایران است که وجود مرزهای مشترک زمینی با ایران باعث شده است تا این کشور همواره یکی از مقاصد کالاهای ایرانی محسوب شود. با وجود اینکه کشورهای روسیه و ترکیه مهم‌ترین تأمین کننده کاشی و سرامیک آذربایجان هستند، شرکت‌های تجاری و برترین تولید کنندگان ایرانی، توانسته‌اند جایگاه خود را در صادرات کاشی و سرامیک به آذربایجان به دست آورند.

بررسی بازار کاشی و سرامیک درآذربایجان:

آذربایجان قصد دارد با افزایش پروژه‌های ساختمانی خود، این کشور را به یکی از مهم‌ترین مراکز گردشگری جهان تبدیل کند. باکو به عنوان مهم‌ترین بازار صادرات کاشی و سرامیک شناخته شده است. ساختمان‌های سنتی و مدرن در آذربایجان بسیار محبوب هستند. و به همین دلیل انواع رنگ‌ها و طرح‌های متنوع کاشی و سرامیک بدون هیچ محدودیتی در بازار آذربایجان به فروش می‌رسند.

کاشی و سرامیک در طرح‌های لوکس و مدرن و همچنین رنگ‌های

از محبوب‌ترین کاشی ها در این کشور هستند.

جایگاه ایران در صادرات کاشی و سرامیک به آذربایجان:

آذربایجان به دلیل نزدیکی جغرافیایی با ایران، به عنوان یکی از مهمترین بازارهای صادرات کاشی و سرامیک محسوب می‌شود. کاهش هزینه‌های حمل و نقل نیز باعث شده این کشور به عنوان مقصدی جذاب برای صادرات کاشی و سرامیک باشد. علاوه بر این موضوع، شباهت فرهنگی  و سلیقه مشابه مردم این دو کشور باعث شده، کاشی و سرامیک پرطرفدار ایرانی در آذربایجان به راحتی فروخته شود.

مزایای صادرات کاشی و سرامیک به آذربایجان:

  1. قیمت پایین حمل و نقل
  2. قیمت نسبتاً پایین نیروی کار نسبت به دیگر کشورها
  3. پیشرفت تجهیزات بکار رفته در تولید کاشی و سرامیک درجه یک
  4. تنوع طرح و رنگ و ابعاد مختلف کاشی و سرامیک
  5. امکان ارسال بازاریاب و معرفی کارخانه‌های تولید کننده

مراحل صادرات کاشی و سرامیک به آذربایجان:

ارزیابی ظرفیت صادراتی کاشی و سرامیک:

بازاریابان تجاری با تسلط کافی بر زبان انگلیسی و زبان کشور مقصد، برای ارزیابی ظرفیت صادراتی به آذربایجان سفر می‌کنند و پتانسیل بازار کاشی و سرامیک را بررسی می‌کنند.

بررسی ظرفیت کارخانه‌های تولید کننده:

میزان تولید سالانه کارخانه‌های تولید کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بررسی روش‌ها و هزینه‌های حمل و نقل:

حمل و نقل زمینی به عنوان مناسب‌ترین روش ارسال کالا به آذربایجان شناخته شده است. در این مرحله، شرکت‌های معتبر حمل و نقل بین المللی شناسایی و هزینه‌های بیمه و ارسال مرسولات استعلام می‌شود.

اخذ مجوزها:

در این مرحله با شرکت‌های متخصص صادرات، مانند 60tile برای دریافت مجوزهای لازم تماس گرفته می‌شود. توجه داشته باشید که وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوزهای مورد نیاز را صادر می‌کند.

 

اگر شما نیز در صنعت کاشی و سرامیک فعالیت دارید و یا به عنوان یک شرکت تجاری به دنبال ارسال کالاهای درجه یک ایرانی به کشور آذربایجان هستید، می‌توانید با شماره تلفن 09104441220 تماس بگیرید.

 صادرات کاشی و سرامیک به اکثر نقاط جهان با شصت تایل.

صادرات به ترکیه، عراق، ارمنستان، پاکستان، اروپا، گرجستان، روسیه، آذربایجان و… . شما کشور مقصد را انتخاب کنید، شصت تایل برایتان صادر می کند.

 

سوالات پر تکرار

صادرکنندگان کاشی و سرامیک باید از گواهینامه‌های استانداردی مانند ISO 9001، CE، TSE و ... استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولاتشان با استانداردهای بین‌المللی هماهنگ هستند.
برچسب ها:

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.