صادرات کاشی و سرامیک به پاکستان

27 مهر 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه صادرات کاشی

بررسی بازار کاشی و سرامیک در پاکستان:

 

از جمله بازارهایی که پتانسیل خوبی برای صادرات کاشی و سرامیک دارد، پاکستان است. در کشور پاکستان کاشی ها به طور فزاینده ای برای تقویت کف ها و دیوارها استفاده می شوند. صنایع کاشی و سرامیک ایران نه تنها در تنوع و کیفیت محصولات ارائه شده در صدر قرار گرفته، بلکه قیمت کاشی و سرامیک ایران به خوبی با محصولات کشور چین رقابت میکنند.

 

ساخت و ساز در این کشور رونق بسیاری دارد، شهرهای

از مهم ترین بازارهای هدف برای صادرات کاشی و سرامیک به شمار می روند. از این میان کراچی و گوادر در دسته مناطق آزاد تجاری قرار می‌گیرند؛ که تجارت با آن‌ها می‌تواند مسیر شما را برای ورود به بازارهای این کشور هموارتر کند. لازم به ذکر است شرکت کاشی و سرامیک 60tile می تواند شمارا در این مسیر همراهی کند.

 

مزایا و معایب صادرات کاشی و سرامیک به پاکستان:صادرات کاشی به پاکستان

یکی از مزیت ها همسایگی این کشور با هند است. به این ترتیب شما راهی بسیار ساده برای تجارت به هند هم بدست می آورید. از سوی دیگر روابط خوب سیاسی و تجاری میان ایران و پاکستان هزینه های صادرات را تا حد زیادی کاهش داده است. و همچنین به دلیل وجود مرز مشترک با پاکستان حمل و نقل به صورت زمینی و از طریق کامیون ها انجام میگیرد. اما با این حال وجود مشکلات بانکی و برخی از ممنوعیت هایی که به دلیل تحریم ها به وجود آمده، تا حدی فعالیت در این بازار را دشوار کرده است.

عوامل موثر در صادرات کاشی به پاکستان:

  1. نیروی کار متخصص و ارزان
  2. تنوع محصولات در این صنعت
  3. داشتن انرزی ارزان
  4. مواد اولیه مناسب و متنوع

پر طرفدارترین طرح کاشی و سرامیک در پاکستان:

  1. کاشی گرانیت
  2. کاشی کف و دیوار
  3. کاشی با طرح سنگ

راهنمای مراحل صادرات کاشی و سرامیک به پاکستان:

  1. نیاز سنجی و مطالعه بازار هدف
  2. بازاریابی، تبلیغات و پیداکردن مشتری
  3. آماده سازی محصولات و بسته بندی بر اساس قوانین پاکستان
  4. تسویه حساب نهایی با مشتری و ارسال کالاها به آدرس مورد نظر

 

<< گروه باتجربه و متخصص 60tile در کنار شما عزیزان است. تا بتوانید مسیر پیش روی خود را هموار کرده و کمترین آسیب را از محدودیت های اعمال شده ببینید. جهت مشاوره هم اکنون با شماره تلفن 09104441220 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید برای دریافت خدمات و مشاوره در زمینه صادرات به کشورهای افغانستان، ترکیه، عراق ، روسیه، ارمنستان، ترکمنستان، آفریقا، گرجستان و … با کارشناسان 60tile تماس بگیرید.>>

سوالات پر تکرار

به دلیل اینکه کشور پاکستان موقعیت جغرافیایی خوبی برای انجام فعالیت‌های بازرگانی و تجاری دارد، کشورهای زیادی در بازارهای پاکستان فعالیت می‌کنند. در حال حاضر اصلی‌ترین رقبای ایران برای فعالیت در بازار کاشی و سرامیک پاکستان، ترکیه، اسپانیا و ایتالیا هستند.
به دلیل اینکه تجارت با پاکستان می‌تواند فرصتی برای آغاز صادرات به هند و ورود به یک بازار بسیار گسترده باشد، فعالیت در آن برای ایرانیان بسیار سودآور خواهد بود.
برچسب ها:

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.