معرفی اجاق گاز رومیزی مارول

9 اسفند 1402 زمان برای مطالعه: 2 دقیقه 0 دیدگاه مقالات

 

اجاق گاز مارول

 

 

اجاق-گاز-رومیزی-مارول

 

برند پر طرفدار مارول در سال 1388 شروع به کار کرد. مارول تمام سعی خود را بر بکار گیری نظرهای جدید گذاشته است. بنابراین میان برند های دیگر اجاق گاز رومیزی مارول انتخابی مطمئن تر است. لازم به ذکر است که برند مارول  توانسته قیمت محصولات خود را طی این چند سال با توجه به نوسانات بازار ثابت نگه دارد.

گروه متخصص شصت تایل این برند اجاق گاز را با تمام ویژگی های منحصر به فرد آن برای شما عزیزان معرفی می کند.

مارول مانند تمام برند های اجاق گاز، اجاق های گاز ایستاده، رومیزی و تو کار تولید می کند. که ما در این مقاله گازهای رومیزی مارول را به شما معرفی می کنیم.

 

 

بهترین مدل های اجاق گاز رومیزی مارول

 

 

 

 

اجاق گاز مدل jarma :

 

اجاق-گاز-رومیزی-مارول

 

این مدل اجاق گاز مارول از جنس استیل و به رنگ نقره ای تولید می شود. ولوم این اجاق گاز از باکالیت( نوعی پلاستیک فشرده) ترکیه ای ساخته می شود، بنابراین در مقابل حرارت بسیار مقاوم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاق گاز مدل Vento :اجاق-گاز-رومیزی-مارول

اگر به ظاهر آشپزخانه خود اهمیت می دهید، پیشنهاد شصت تایل به شما استفاده از اجاق گاز مارول مدل Vento می باشد. جنس صفحه ی این مدل از استیل ضد زنگ بوده و ضخامت بالایی به قطر 7 میل دراد. لازم به ذکر است که ولوم این مدل نسوز و کفی آن گالوانیزه می باشد. قابلیت دیگر این اجاق گاز داشتن ترموکوپل است، که ایمنی اجاق گاز را تأمین می کند.

 

 

 

 

 

 

اجاق گاز مدل Volta :اجاق-گاز-رومیزی-مارول

مجموعه شصت تایل برای خانواده های کم جمعیت پیشنهاد فوق العاده ای دارد. اجاق گاز مارول مدل ولتا در عین زیبایی فضای کمی را اشغال می کند. از ویژگی های این اجاق گاز می توان به شیشه سکوریت آن که ضخامتی حدود 8 میل دارد، اشاره کرد. همچنین مانند مدل قبلی(Veto) کفی آن گالوانیزه می باشد. که بسیار مقاوم و ضد زنگ است. لازم به ذکر است توان حرارتی این اجاق گاز چیزی حدود 8.3 Kw است. همچنین فندک این مدل اتوماتیک و از جنس تفلن است.

 

 

 

 

 

اجاق گاز مدل Spada:

اجاق-گاز-رومیزی-مارول

قطعات اصلی اجاق گاز مارول مدل Spada در ایتالیا تولید شده اند. بنابراین  در کیفیت حرف اول را می زنند. صفحه ی این اجاق گاز تا دمای 300 درجه سانتی گراد را تحمل می کند. دارای 6 ولوم نسوز باکالیت است، که توان حرارتی آن 2.4 Kw است. این اجاق گاز انرژی کمی مصرف می کند. به دلیل داشتن شبکه چدن می توان آن را در ماشین ظرفشویی شست. گفتنی است مانند هر اجاق گاز رو میزی، اجاق گاز Spada نیز دارای ترموکوپل است.

 

 

 

 

 

 

شما همراهان گرامی برای تهیه ی این اجاق گازهای حرفه ای و با کیفیت می توانید با شماره 09104441220 تماس حاصل فرمائید.

 

 

 

 

اجاق گاز رومیزی مارول مدل Admiral-B:

اگر یک سلیقه خاص دارید این اجاق گاز مخصوص شماست. اجاق گاز مارول مدل  Admiral-B متفاوت و بسیار جذاب است. دارای پنج سر شعله با چیدمان متفاوت(یعنی شعله پلوپز آن در سمت راست قرار دارد. صفحه ی آن از استیل ضد زنگ ساخته شده تا در برابر ضربه مقاوم باشد. این اجاق گاز از قطعات اصلی ایتالیا و سر شعله و شیر ایرانی ساخته شده است. همچنین برای ایمنی بیشتر اجاق گاز، از ترموکوپل استفاده شده است.اجاق-گاز-رومیزی-مارول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاق گاز مدل Moro:اجاق-گاز-رومیزی-مارول

 

 

اگر برای محیط کوچکی مانند مغازه، آبدارخانه یا آشپزخانه کوچک دنبال اجاق گاز هستید؛ پیشنهاد ما به شما استفاده از اجاق گاز مارول مدل Moro می باشد.زیرا تنها دو سر شعله دارد، و مناسب محیط های کوچک است. شیشیه ی روی آن نشکن و سکوریت است. لذا تا دمای 300 درجه سانتی گراد را تحمل می کند.مانند مدل های دیگر برند مارول ولوم نسوز و کفی گالوانیزه دارد.

 

 

 

 

اجاق گاز رومیزی مدل Amico:اجاق-گاز-رومیزی-مارول

این مدل اجاق گاز کمی بزرگتر از مدل Moro می باشد، که چهار سر شعله دارد. با این حال بیشتر در هتل ها، مسافرخانه ها و آشپزخانه های کوچک قابل استفاده است. صفحه ی این اجاق گاز استیل ضد زنگ می باشد. همچنین شبکه ی چدنی آن به راحتی در ماشین ظرفشویی شسته می شود. جنس کفی آن گالوانیزه با ضخامت 7 میل است. درضمن فندک اتوماتیک آن آشپزی را آسان می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.