صادرات کاشی سرامیک به ترکیه

25 مهر 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه صادرات کاشی

 

صادرات به ترکیه صادرات کاشی و سرامیک به ترکیه 

باتوجه به مرز زمینی مشترک بین ایران و ترکیه به راحتی امکان صادرات برای تجار ایرانی فراهم شده است. فراموش نکنید اینکه کشور ترکیه یک پل ارتباطی بین ایران و اروپا است می توان از این مسیر نیز کمک گرفت و یک بستر ایده آل برای صادرات کاشی و سرامیک به نقاط مختلف جهان را بدست آورد.

راهنمای صادرات کاشی و سرامیک به ترکیه:

ابتدا باید خریداران خود در ترکیه را شناسایی کنید.یک بازاریاب حرفه ای به منظور انجام بررسی های اولیه، عقد قرارداد و انجام فعالیت های تبلیغاتی خود در ترکیه استخدام کنید. مجوزهای لازم برای صادرات را با مراجعه به شرکت های گمرکی دریافت کنید. لازم به ذکر است که ترکیه عضو سازمان جهانی تجارت بوده و سیستم گمرکی خود را تحت الزامات آن سازمان تنظیم می کند.  در مرحله نهایی، محموله کاشی و سرامیک پس از دریافت وجه، توسط مسئول ترانزیت به مشتری تحویل داده می شود و تخلیه بار در محل مورد توافق انجام می شود. دقت داشته باشید در صورت بروز هر گونه مشکل و اختلال از سمت مشتری شما مجاز به دریافت خسارت هستید. فراموش نکنید که برای صادرات کاشی و سرامیک به ترکیه باید از روش‌ های حمل و نقل موجود نیز بهترین گزینه را انتخاب کنید.

صادرات کاشی به ترکیه

مزایای صادرات به ترکیه:

ترکیه به دلیل قرار داشتن همزمان در دوقاره و همسایگی با کشور های اروپای شرقی و قبرس و… بازار خوبی برای صادرات است. و علاوه بر این ترکیه به دلیل وجود صنایع ساختمانی بزرگ و پویا همواره به دنبال مواد ساختمانی با کیفیت و پایدار است. کشور ترکیه بعد از ایران هجدهمین کشور پر جمعیت دنیا و منطقه است. با براورد در سال 2022 جمعیت این کشور تقریبا با 85 میلیون نفر می باشد. بنابراین نیاز آن ها به مواد ساختمانی مثل کاشی و سرامیک بیشتر احساس می شود.

پر طرفدارترین طرح ها در ترکیه:

 

باتوجه به اینکه فرهنگ و سلیقه مردم ترکیه به مردم ایران نزدیک است هر نوع محصولی مورد استقبال قرار میگیرد. از جمله مدل‌ هایی که در کشور ترکیه مورد توجه قرار گرفته‌ اند، می‌ توان به سبک‌ های مینیمالیستی مانند مرمر اشاره کرد. کاشی‌ های طرح کلکته یا سفید با رگه های مشکی نیز از جمله محصولات محبوب در کشور ترکیه هستند.

طریقه حمل و نقل کاشی و سرامیک:

 

هم مرز بودن کشور ترکیه با ایران موجب شده بخش زیادی از مبادلات کالاها از مرز زمینی انجام گیرد. از طریق ماشین های سنگین به راحتی می توانید کاشی و سرامیک های خود را به ترکیه ارسال کنید. علاوه بر این صادرات کاشی و سرامیک به ترکیه از طرق خطوط هوایی نیز ممکن شده است. ولی بهترین آن همان مرز زمینی که مرز بازرگان، سرو و رازی می باشد.

دریافت خدمات صادرات کاشی به ترکیه:

می توانید هرکجای ایران که هستید ازکارشناسان متخصص کاشی و سرامیک  60tile مشاوره بگیرید. هم اکنون با شماره تلفن 09104441220 تماس حاصل فرمائید. با خیال راحت تامین کالای مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

 

 

 

 

سوالات پر تکرار

به دلیل اینکه کشور ترکیه مانند ایران درگیر تورم های اقتصادی، لیر و دلار می باشد و با توجه به تولید این کشور در صنعت ساختمان از جمله کاشی و سرامیک قیمت آن خیلی بالا تر از کاشی های ایرانی می باشد. پس با توجه به قیمت حمل و نقل و گمرکی ترکیه و کیفیت خوب کاشی ایرانی قیمت آن برای صادرات به کشور ترکیه مهیا می باشد.
رشد اقتصادی ترکیه در سال های گذشته، همسایگی ترکیه با کشورهای اروپایی، پر جمعیت بودن این کشور، قرار داشتن آن به طور همزمان در دو قاره.
ترکیه کشوری است با زیر ساخت های قوی و از این جهت به عنوان مقصدی برای تجارت مناسب است.
برچسب ها:

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.