صادرات کاشی و سرامیک به ارمنستان

27 مهر 1402 زمان برای مطالعه: 2 دقیقه 0 دیدگاه صادرات کاشی

 

اکثر مردم ارمنستان در منطقه شهری زندگی می کنند. و همین امر باعث افزایش نیاز این کشور به مصالح ساختمانی از جمله کاشی و سرامیک می شود.از سوی دیگر روابط سیاسی و تجاری خوب میان ایران و ارمنستان در کنار قیمت مناسب کاشی و سرامیک ایران باعث افزایش صادرات به این کشور شده است. برای صادرات کاشی و سرامیک به ارمنستان باید با قوانین گمرکی و تعرفه های آن آشنا باشید تا بتوانید محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه کنید.شرکت کاشی و سرامیک 60tile این امکان را به شما می دهد که با خیال راحت کالای خود را صادر کنید.

صادرات کاشی به ارمنستان

راهنمای صادرات کاشی و سرامیک به ارمنستان:

ورود به بازار این کشور چندان دشوار نیست.  برای صادرات کاشی و سرامیک به ارمنستان حتما با قوانین گمرکی آن آشنا باشید. نه تنها قوانین مربوط به ایران بلکه قوانین کشور مقصد اهمیت زیادی دارند. از تعرفه ها آگاه باشید تا بتوانید محصولاتی با قیمت مناسب عرضه کنید. شما می توانید بسته بندی کالاها، وزن هر محموله، برند های مورد نیاز و دیگر موارد را بررسی کرده و دقیقا طبق قوانین عمل کنید. برای یافتن مشتری مناسب باید بازاریابی کنید. شرکت 60tile به راحتی اینکار را برای شما انجام می دهد. ذوق و سلیقه خریدار می تواند کاملا با شما متفاوت باشد. پس نیاز کشور مقصد را به خوبی بشناسید. تنوع طرح و رنگ باید بر اساس ذوق خریدار باشد.

طرح های پر طرفدار کاشی و سرامیک در ارمنستان:

مردم این کشور بیشتر به طرح های ست دیوار و کاشی کف بیشتر به رنگ طوسی علاقه دارند. و همچنین کاشی هایی که دارای طرح سنگ هستند نیز برایشان جذاب است.

بازار های اصلی ارمنستان برای صادرات:

ایروان پایتخت کشور ارمنستان مهم ترین مقصد و همچنین شهرهای گیومری، وانادزور، آبوویان، آرتاشات و کاپان به دلیل جمعیت زیادی که دارند می توانند بازار خوبی برای عرضه انواع کاشی و سرامیک صادراتی باشند.

مزایا و موانع صادرات کاشی و سرامیک به ارمنستان:

مزیت اصلی، نزدیکی این کشور به ایران است.که موجب کاهش زیاد هزینه های حمل و نقل مرسوله ها به ارمنستان می شود. از سوی دیگر این کشور قوانین سخت گیرانه ای برای صادرات کاشی و سرامیک ندارد.

اما چیزی که اینکار را کمی سخت میکند نبود یک رابطه بانکی شفاف بین ایران و ارمنستان است که تصویه حساب با طرف های ارمنی را قدری دشوار می کند.

حمل و نقل کاشی و سرامیک به ارمنستان:

از آنجا که کشور ما با ارمنستان دارای مرز مشترک است استفاده از جاده های مشترک و ماشین های سنگین بهترین راه برای ارسال کاشی و سرامیک به این کشور است. برای صادرات کاشی به ارمنستان به نکات زیر توجه کنید:

  1. از جعبه های محکم و مقاوم استفاده کنید.
  2. برای نشکستن کاشی ها در طول مسیر از مواد حفاظتی بین کاشی ها استفاده کنید.
  3. درج نشانگرهای حمل و نقل ضروری است.
  4. برچسب اطلاعات محصول را فراموش نکنید.

دریافت خدمات صادرات کاشی به ارمنستان:

شما عزیزان می توانید سوالات خود درباره ی فرایند صادرات کاشی و سرامیک به ارمنستان را از کارشناسان 60tile بپرسید. به منظور اطلاعات بیشتر با شماره 09104441220 تماس حاصل فرمایید. با خیال راحت تامین کالای مورد نیاز خود را به ما بسپارید.

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.