کاشی دیوار آشپزخانه

3 اسفند 1402 زمان برای مطالعه: 1 دقیقه 0 دیدگاه مقالات

انواع کاشی دیوار آشپزخانه

کاشی دیوار آشپزخانه

کاشی دیوار آشپزخانه دارای طرح، رنگ، درجه‌بندی و جنس‌های مختلفی هستند، که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. گروه متخصص شصت تایل  توصیه می کند برای آشپزخانه از سرامیک‌های با ابعاد بزرگ و مقاوم در کفو دیوار استفاده کنید.

نکات انتخاب کاشی و سرامیک آشپزخانه

در انتخاب کاشی برای آشپزخانه، شصت تایل توجه شما را به نکات زیر جلب می کند:
دوام: یک سیستم رتبه بندی توسط موسسه اینامل پرسلان برای تعیین دوام کاشی ایجاد شده است.پیشنهاد می شود، کاشی های درجه 3 (متوسط)یا کلاس 4 (متوسط تا سنگین) را برای کف آشپزخانه انتخاب کنید.
مقاومت آب: برخی از کاشی ها جذب آب بسیار بالایی دارند که گزینه مناسبی برای آشپزخانه نیستند. توصیه شصت تایل برای آشپزخانه های در معرض رطوبت، کاشی های بدون لعاب با حداکثر جذب 0.5 درصد و کاشی های لعاب دار با جذب آب 3 درصد بچسبانید.
بافت: کفپوش های بافت دار لغزندگی کمتری دارند و خاک را پنهان می کنند ، اما تمیز کردن آنها سخت تر است. اگر نگران لیز خوردن هستید ، در مناطقی که بیشتر در معرض آب هستند، مانند جلوی سینک ظرفشویی، پادری اضافه کنید.
لایه زیرین: کاشی باید روی یک لایه سفت نصب شود. بسته به زیر بنای کف ممکن است یک لایه پشتی از ملات سیمانی در زیر آن احتیاج شود.

انتخاب رنگ سرامیک آشپزخانه

آشپزخانه تقریبا با هر رنگ کاشی و سرامیکی جلوه پیدا می کند. همچنین می توانید بافت، الگوها و درخشش مورد نظر خود را اضافه کنید. کاشی تضمین می کند، رنگ و طرحی که برای آشپزخانه انتخاب می کنید تا سالها برای شما دوام داشته باشد.

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.