بهترین سینک ظرفشویی کدام است؟

24 اسفند 1402 زمان برای مطالعه: 6 دقیقه 0 دیدگاه مقالات

 

دوستان عزیز شصت تایل، تفاوتی ندارد که آیا درحال بازسازی آشپزخانه هستید یا فقط به تهیه ی یک سینک جدید فکر می کنید. در هر حال مجموعه شصت تایل با ارائه این مقاله و محصولات مرتبط آن به شما کمک می کند، تا بهترین سینک ظرفشویی دلخواهتان را داشته باشید.

 

انواع سینک ظرفشویی از نظر نصب

 

سینک ظرفشویی توکار

 

بهترین-سینک-ظرفشویی

 

 

اگر جزء آن دسته از دوستانی هستید که به نظم و ظاهر آشپزخانه ی خود اهمیت می دهید، یا میلی به دیده شدن سینک خود ندارید؛ از سینک های توکار که به اصطلاح «سینک مخفی» هم نامیده می شوند، استفاده کنید. این سینک ها به دلیل قابلیت مخفی ای که دارند فضای جذاب و زیبایی در آشپزخانه ایجاد می کنند. لازم به ذکر است که سینک ظرفشویی توکار فضای بیشتری اشغال می کند. اما در بازار بسیار محبوب تر و بهتر از سینک ظرفشویی روکار محسوب می شوند.

 

 

سینک ظرفشویی روکار

 

بهترین-سینک-ظرفشویی

 

 

اولین سینک هایی که وارد بازار شدند؛ سینک های ظرفشویی روکار بودند. باگذشت زمان و رشد تکنولوژی مدل های جدیدی از آن ها تولید شد. توصیه شصت تایل به شما عزیزان، اگر خواهان سینک ظرفشویی با قیمت مناسب هستید حتما از محصولات روکار فروشگاه ما دیدن کنید.

 

 

تعداد لگن های سینک ظرفشویی

 

یکی از مواردی که برای خرید بهترین سینک ظرفشویی باید به آن توجه کنید، تعداد لگن های این کالا است. حال با توجه به عادات ظرف شستن خود، به اینکه چه سینکی مناسب شما است پی می برید. ناگفته نماند که علاقه و سلیقه شخصی شما در اولویت قرار دارد.

 

 

سینک ظرفشویی تک لگنه

اگر از ظروف سنگین و بزرگ استفاده می کنید؛ پس طرفدار این سینک ها هستید. زیرا عمق لگن آن ها زیاد است. همچنین فضای زیر کابینت بیشتری را اشغالی می کنند. معمولا سینک های تک لگنه برای فضاهای کوچک مثل اتاق رخت شویی، یا آشپزخانه کوچک استفاده می شود.

سینک ظرفشویی دو لگنه

دوستانی که مهمانان زیادی دارید و همیشه در حال شست و شوی میوه و ظرف هستید؛ این نوع سینک برای شما بهترین گزینه است. زیرا بخاطر وجود دو لگن فضای بیشتری به شما می دهد.

 

سینک ظرفشویی یک و نیم لگنه

آشپزخانه شما بزرگ است یا کوچک؟ فرقی ندارد. این سینک ظرفشویی مناسب تمام آشپزخانه ها است. این نوع سینک یک لگن بزرگ برای شستن ماهی تابه و ظروف بزرگ، و یک لگن کوچک برای شستن لیوان یا میوه ها دارد. بنابراین فضای شست و شوی بیشتری دارید.

 

 

طرح سینک ظرفشویی

 

بهترین-سینک-ظرفشویی

 

 

امروزه با تغییرات تکنولوژی و توسعه فناوری، سینک های ظرفشویی در طرح های مختلفی تولید می شوند. شصت تایل برای کمک به خرید بهترین سینک ظرفشویی این طرح ها را به دو دسته زیر تقسیم می کند.

طرح ساده

چون هیچ گونه طرح جدید و پیچیده ای ندارند؛ ارزان و مقرون به صرفه هستند. نا گفته نماند که جزء قدیمی ترین سینک های ظرفشویی در بازار حساب می شوند. این نوع سینک با قیمت مناسبی که دارد گزینه خوبی برای خرید بهترین سینک ظرفشویی است.

طرح فانتزی

اولین نکته ای که در خصوص سینک های فانتزی باید به آن توجه کرد، قیمت آن است. زیرا بسته به نوع طرح و امکاناتی که دارند؛ قیمت آن ها متفاوت می باشد. این نوع سینک برای هر آشپزخانه ای مناسب نیست، لذا به دیزایین آشپزخانه خود دقت کنید.

 

 

مهم ترین عامل خرید بهترین سینک ظرفشویی

 

 

جنس سینک

سینک های ظرفشویی از متریال های مختلفی ساخته می شوند. شما عزیزان بسته به نوع ظرف های سبک یا سنگینی که در آن می شویید، باید جنس آن را انتخاب کنید. از نظر مجموعه شصت تایل سینک هایی از جنس استیل و گرانیت، مقاومت و دوام بیشتری دارند. اگر نمی دانید کدام متریال دوام و ماندگاری بالاتری دارند، و کدام سینک مناسب آشپزخانه شما است. در ادامه با ما همراه باشید. شصت تایل به توضیح هر جنس از سینک های ظرفشویی می پردازد.

 

 

 

جنس استیلبهترین-سینک-ظرفشویی

از گذشته تا کنون استیل یکی از پرکاربرد ترین متریال ساخت سینک محسوب می شود، که علاوه بر زیبایی دارای انعطاف و ظرافت زیادی می باشد و محیط آشپزخانه را متفاوت می کند. ویژگی بعدی سینک ظرفشویی استیل، قیمت بسیار مناسب آن می باشد. همچنین قابلیت آبکاری و زیبا سازی دوباره را دارد. البته با توجه به ضخامت ورق استیل ماندگاری آن متغیر است. لذا اگر خواهان خرید بهترین سینک ظرفشویی با قیمت مناسب هستید، این جنس گزینه خوبی است.

 

 

 

جنس گرانیتبهترین-سینک-ظرفشویی

سینک های گرانیتی مقاومت بسیار بالایی در مقابل خراش، لکه و حرارت دارند. گفتنی است گرانیت همچون مس یک سد باکتریایی  می باشد. به دلیل مقاومت بالای گرانیت می توانید ظروف سنگین را به راحتی در آن بشویید. گرانیت تقریباً جنس جدیدی است، بنابراین شما که بهترین سینک ظرفشویی را برای آشپزخانه ای مدرن می خواهید؛ این سینک بهترین انتخاب است.

 

 

 

 

 

سینک ظرفشویی از جنس شیشه سکوریت شدهبهترین-سینک-ظرفشویی

ظرفشویی هایی که با شیشه سکوریت ساخته می شوند معمولا بیس شان استیل است. این سینک ها به دلیل مواد با کیفیت به کار رفته در آن ها مقاومت و دوام بیشتری دارند. همچنین زیبایی این سینک ها بیشتر از انواع دیگر است. لازم به ذکر است، قیمت سینک ظرفشویی از جنس شیشه سکوریت، بیشتر از سینک های استیلی و گرانیتی می باشد. اگر به ظاهر آشپزخانه تان اهمیت می دهید، و بهترین سینک ظرفشویی را می خواهید حتما این مدل سینک را بررسی کنید.

 

 

 

جنس کورینبهترین-سینک-ظرفشویی

روشویی و سینک های کورینی سطح صیقلی داشته و همچنین آنتی باکتریال می باشند. توصیه شصت تایل به شما عزیزان؛ برای شست و شوی سینک کورینی هرگز از سیم یا اسکاج زبر استفاده نکنید. در عوض از اسفنج های نرم و شوینده های استاندارد استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر خود لازم است بدانید؛ آلومینیم تری هیدرات، مواد پلیمری و سایر افزودنی ها از مواد تشکیل دهنده سینک کورینی هستند.

 

 

 

ابعاد و عمق سینک

بهترین-سینک-ظرفشویی

 

برای خرید بهترین سینک ظرفشویی پس از بررسی موارد گفته شده باید به عمق سینک نیز دقت کنید. برای بررسی هرچه بهتر سینک مورد نظر خود؛ دوسوال زیر را از خودتان بپرسید.

  1. آیا دائماً قابلمه های بزرگ می شویید؟
  2. یا ماشین ظرفشویی دارید و فقط ماهی 2 بار ظروف کوچک را در سینک می شویید؟

پاسخ به این دو سوال به شما کمک می کندکه با توجه به نیاز خود عمق سینک ظرفشویی را بررسی کنید. مسئله دوم برای بررسی عمق سینک ظرفشویی فضای زیر کابینت است. آیا فضای زیادی دارید؟ لگن هایی که عمق بیشتری دارند، فضای بیشتری را هم در کابینت شما می گیرند. در نتیجه فضای بیشتری برای لوله کشی زیر سینک احتیاج دارند. امروزه سینک های ظرفشویی با ابعاد متفاوتی تولید می شوند. شما عزیزان می توانید سینک مورد نیاز خود را در فروشگاه بزرگ شصت تایل مشاهده و خریداری کنید.

نظافت و شست و شوی سینک

یک سینک هر چقدر راحت تر تمیز شود و دیر تر لک بگیرد از مواد با کیفیت تری ساخته شده است. بنابراین در خرید بهترین سینک ظرفشویی به جنس و کیفیت آن دقت کنید.

 

دوام و ماندگاری

بعضی از سینک های ظرفشویی در مقابل حرارت و خش و فرورفتگی مقاوم هستند. اما بعضی دیگر هیچ مقاومتی ندارند. در نتیجه در انتخاب بهترین سینک ظرفشویی به ضخامت و کیفیت جنس سینک توجه کنید.

 

 

سینک ظرفشویی چه امکاناتی دارد؟

 

بهترین-سینک-ظرفشویی

 

 

سینک ظرفشویی به دلیل کاربرد فراوانی که دارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شصت تایل در این مقاله تمام امکانات سینک ها نظیر تخته برش، آب چکان، جای مایع ظرفشویی، سبد میوه و… را برایتان توضیح می دهد. اما شما عزیزان بسته به نیاز خود فقط امکاناتی که برای شما کاربرد دارند را بررسی کنید. زیرا یک سینک هر چقدر امکانات بیشتری داشته باشد گران تر است.

 

تخته برش

قطعا تا به حال موقع آشپزی دفعات زیادی از تخته برش استفاده کرده اید. حال برای راحتی مصرف کنندگان سینک های جدید این قابلیت کاربردی را دارند. شما هنگام شستن گوجه، پیاز یا مرغ و… می توانید همان جا روی تخته برش سینک خردشان کنید.

 

جای مایع ظرفشویی

شاید شما هم علاقه ای به وسایل اضافی روی سینک ظرفشویی ندارید.

بنابراین یک سینک ظرفشویی با قابلیت جای مایع باید شما را راضی کند. در این مدل سینک ها محفظه ای برای مایع ظرفشویی زیر سینک قرار داده اند. در نتیجه فضای سینک با دیگر قسمت های آشپزخانه هم راستا می شود.

 

سینی سینک ظرفشویی

تولید کنندگان سینک های ظرفشویی مدل های مختلفی از سینی سینک ظرفشویی را جهت افزایش کیفیت و راحتی مشتری تولید می کنند.

 سبد میوه

هنگام خرید بهترین سینک ظرفشویی حتما به این قابلیت ویژه دقت کنید. زیرا سبد میوه باعث زودتر خشک شدن میوه های شسته شده می شوند. اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به میوه دارید، این ویژگی بسیار برایتان کار آمد است.

 

آب چکان سینک

اگر یک سینک ظرفشویی زیبا و مدرن می خواهید پس به دنبال سینک های دارای آب چکان باشید. زیرا علاوه بر خشک کردن ظروف، زیبایی خاصی به سینک می دهد.

 

 

بهترین مارک های سینک ظرفشویی

 

مجموعه پر تلاش شصت تایل پس از بررسی های زیاد به نتایج زیر دست پیدا کرد. بنابراین در ادامه بهترین مارک ها را برای شما نام می بریم. برند های

  1. اخوان (Akhavan)
  2. استیل البرز (Steel alborz)
  3. بیمکث (Bimax)
  4. کن (Can)
  5. داتیس (Datees)
  6. ایلیا استیل (Ilia Steel)
  7. فرامکو (Faramco)
  8. لتو (Leto)

تولید کننده ی بهترین سینک ظرفشویی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.